آخرین اخبار

برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در گچساران+فیلم و تصاویر

همزمان با سایر نقاط کشور بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان نمونه دولتی علم الهدی گچساران با حضور مسوولان و اعضای ستاد بحران برگزارشد.

اشتراک گذاری
08 آذر 1402
کد مطلب : 9856

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان نمونه دولتی علم الهدی گچساران اظهار کرد: زمین لرزه پدیده ای طبیعی است که عدم آگاهی نسب به آن سبب بروز مشکلات بسیاری می شود.

وی بیان کرد: ایجاد زمینه های مناسب در جهت ارتقاء سطح آگاهی مردم و فرهنگ سازی مناسب برای واکنش صحیح در زمان زلزله می تواند بسیار مفید واقع گردد.

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت آموزش دانش آموزان در مواجهه با زلزله تصریح کرد: آموزش دانش آموزان با طراحی مانور زلزله و ایمنی گامی مؤثر در راستای افزایش آمادگی آنها است.

دیهیم خوب عنوان کرد: اجرای مانور می‌تواند در افزایش سطح مهارت مؤثر باشد، وقتی که عکس‌العمل صحیح در برابر زلزله آموزش داده شود، می‌توان امیدوار بود که در زمان وقوع این حادثه طبیعی دانش‌آموزان آنچه را که بصورت درست آموخته‌اند اجرا کنند.

وی گفت: آنچه که شما دانش آموزان در کتابها می خوانید جنبه تئوری دارد و زمانی که دو مرحله تئوری و عملی با یکدیگر تلفیق می شوند، آموخته های شما می تواند ماندگارتر شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: دانش آموزان می توانند آموزش های خود را در این خصوص به خانواده های خود انتقال دهند.

به گزارش فارس همزمان با سایر نقاط کشور بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان نمونه دولتی علم الهدی گچساران با حضور مسوولان و اعضای ستاد بحران برگزار شد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =